אני שוקלת להחליף את שם הבלוג ל"קורותיה של עאלק-תסריטאית עאלק מיוסרת"

11.1.2010 14:29

מאז ששלחתי מייל עם דוגמאות של סצינות אני כל שעה, או אפילו כל חצי שעה, פותחת את המייל שוב ושוב ובודקת אם קיבלתי תשובה במקרה. בודקת כל שנייה גם בפלאפון אם לא קיבלתי בטעות טלפון או הודעה. אוף, אני שונאת לשבת ולחכות. זה פשוט הורג אותי.
בינתיים השותף שלי מחוסר עבודה, ויש לו עיסוקים אחרים, אבל הכסף הולך ואוזל ואני מרגישה קצת אשמה כלפיו- כי זה הרעיון שלי ואני מרגישה אחריות על זה. שאני צריכה לדאוג לנו לכסף לפתח את זה יותר. הוא בינתיים עני מרוד ואני יושבת לי במשרד הנוח שלי מול המחשב ומרשה לעצמי עוד לשרוף זמן בפייסבוק. ואני גם מעיזה לדבר איתו על תחושת התקיעות, שזה בדיעבד באמת נראה לי מוגזם. אני מפחדת שזה לא יצליח או שלא יאהבו את זה וזה פשוט משתק אותי. אני חייבת לדעת. עברו רק יומיים אבל אני לא יכולה לחכות. אבל מצד שני אני כ"כ מפחדת שאני לא יכולה לעשות כרגע משהו אחר.
אני יודעת שהמצב בארץ לא מזהיר. זה מה שכולם אומרים. זה מה שהשותף שלי גם אומר. וגם אם משהו יוצא לפועל, זה יכול לקחת שנים, כל התהליך. הקטע הוא שאני לא מרגישה שיש לי שנים, אני רוצה עכשיו. אני רוצה לדעת שיש תקווה לפחות. שאני לא מחכה לשווא. אני רוצה להמשיך לחלום, אבל לדעת שאני לא פנטזיונרית ושיש סיכוי.
בינתיים אני רואה סדרות ישראליות אחרות ואני חייבת להודות שאני מתמקדת בחסרונות, רואה איך ואיפה אנחנו נהיה טובים יותר. הרבה יותר. אני שונאת את המגמה של הדרמות הכבדות והנמרחות שיש. למה יש מעין הנחה מוקדמת שכדי ליצור בארץ סדרת דרמה איכותית זה חייב להיות כבד ומסורבל ובעל אווירה מלנכולית-עאלק? זה פשוט מאוס. ואני מדברת על "פרשת נוח" והעונה השנייה של "סרוגים" עם פרק ראשון דיי נוראי. אפילו את "מעורב ירושלמי" כבר קשה לי להמשיך לראות, בגלל המשחק הנוראי של מירי מסיקה (הצטערתי לראות שתפקידה הלך וגדל עם התקדמות העונה).
והקומדיות היחידות שנחשבות בארץ הן "רמזור" ו"הכול דבש", האחת קומדיה שמבוססת על הומור דיי נמוך (לטעמי, הכול לטעמי) והשנייה מבוססת על חיי משפחה. משתיהן אני דיי נהנית אבל אני עדיין חושבת שהסדרה שלנו בכלל לא באותה הסקאלה. אולי אני קופצת מעל הפופיק, הרי מה שיש לנו בינתיים זה רק הרעיון הכללי, תיאור של הדמויות, רעיונות לפרקים וכמה סצינות שכתבנו, אבל אין מה להשוות בין מה שאנחנו נעשה אם רק ירצו מאיתנו לבין מה שקיים. זה פשוט ברמה אחרת. אני לא מנסה להתנשא או משהו, אני באמת מאמינה בזה ואומרת את זה בלי שמץ של התנשאות. אנחנו טובים ואני מאמינה שנצליח. אני רק מקווה שזה יהיה בקרוב ושנצליח לשמר את ההתלהבות והמוטיבציה. אנחנו צעירים ונלהבים, ומבחינתנו אין זמן טוב יותר מהעכשיו.
אם יש רעיונות טובים ויש רצון ויש כשרון, למה זה צריך לזוז כמו צב בארץ הזאת?! למה צריך לחכות?

0 comments:

הוסף רשומת תגובה