חיבוקים שבורים- שברים של תסריט

19.9.2009 22:24

חזרתי עכשיו מצפייה בסרט החדש של אלמודובר, "חיבוקים שבורים". יצאתי בתחושה קצת מעורבת. אני לא בטוחה אם אהבתי את הסרט. משהו בו מאוד לא שלם ומפוזר על יותר מדיי רעיונות. מאוד אהבתי את פנלופה קרוז (איך אפשר שלא?) ומאוד אהבתי את האווירה. תמיד בסרטים של אלמודובר יש אווירה של חיים גדולים מהחיים, אנשים דרמטיים, משהו עסיסי מאוד. מצד שני את הסרט הזה קצת פחות אהבתי כי יש בו משהו יותר מדיי טלנובלי אולי? הדיאלוגים ארוכים מאוד והמשחק לפעמים קצת מוגזם לטעמי.

גם בסרט הקודם, "לחזור", הייתה לי תחושה קצת מייגעת בסוף הסרט, וגם קצת תחושה של חוסר אמון. חשוב לי להאמין לסרט. ואני מוכנה לזרום עם רעיונות קצת משונים אבל עד גבול מסויים. בכל אופן, אני חושבת שלאלמודובר יש יכולת מדהימה לספר סיפור מעניין, גם אם לפעמים הוא קצת מגזים בפרטים. תמיד יש בכל זאת משהו שממגנט אותך למסך.
חיבוקים שבורים

0 comments:

הוסף רשומת תגובה